Johnathan Hankins looks like a perfect fit with the Indianapolis Colts.

He’s big enough to stuff the run, versatile enough to play multiple positions along the defensive line and quick enough to harass quarterbacks. At 25, he’s young enough to be a cornerstone for the future and is just brash enough to give this defense some much-needed swagger.Andrew Luck Jersey

Yes, Hankins has all the traits the Colts wanted for their latest revamp, and now they’re about to find out if this rebuilt defense can play up to Hankins’ lofty expectations.

”We’re trying to get the ball in the offense’s hands as much as we can and we want to be one of the dominant defenses in the NFL,” Hankins said.Peyton Manning Jersey

In Indy, it seems like a foreign concept.

Almost from the moment the Colts drafted Peyton Manning in 1998, high-scoring games have been the franchise’s trademark.

The hope in Indy is that this offseason could,Vontae Davis Jersey finally, change that perception.

New general manager Chris Ballard invested most of his money and draft picks on fixing a defense that was ranked No. 30 last season, and it’s given the Colts a whole new look.T.Y. Hilton Jersey

Ballard let four aging starters – safety Mike Adams, defensive tackle Art Jones and linebackers D’Qwell Jackson and Erik Walden – walk away. Outside linebacker Robert Mathis, the Colts’ career sacks leader, also retired.Frank Gore Jersey

The projected replacements include Hankins, 330-pound nose tackle Al Woods, linebackers Jabaal Sheard and John Simon and play-making safety Malik Hooker, Indy’s top draft pick.

But there’s no guarantee the other six starters will keep their jobs.

Safety Clayton Geathers is expected to start the regular season on the physically unable to perform list with a neck injury, and defensive end Kendall Langford remains on PUP with a knee injury.

Cornerback Rashaan Melvin is trying to fend off third-round pick Quincy Wilson, inside linebacker Edwin Jackson is facing competition from three other veterans and nose tackle David Parry has been slowed by an injured groin.

Obsługa kadrowo - płacowa + moduł e-Obywatel
Program szkolenia

1. Założenia organizacyjno-programowe:
a. Forma i typ szkolenia:
- o charakterze wykładowo - warsztatowym,
- stacjonarne.
b. Zakres tematyczny:
Celem szkolenia jest:
  • przygotowanie słuchacza do pracy na stanowisku kadrowo - płacowym;
c. Liczba uczestników:
64 osoby (4 grupy po 16).

d. Sposób doboru uczestników:
Na etapie naboru projektodawca zweryfikuje kryteria formalne udziału potencjalnych beneficjentów ostatecznych projektu, ponadto w procesie selekcji uwzględni kryteria uzupełniające Do grupy szkoleniowej zostaną zakwalifikowane osoby spełniające kryteria Działania 8.1. 1
Kryteria formalne: wiek (45+), wykształcenie (maksymalnie średnie), umowa o pracę
lub umowa cywilnoprawna
Kryteria uzupełniające: zatrudnienie w sektorze prywatnym, miejsce zamieszkania kandydata (w związku z tym, Że ponad połowa mieszkańców Małopolski mieszka na obszarach wiejskich i posiada niski poziom wykształcenia w pierwszej kolejności do projektu będą przyjmowani mieszkańcy gmin miejsko - wiejskich i gmin wiejskich, którzy mają utrudniony dostęp do kształcenia ustawicznego), motywacja do udziału w projekcie i podjęcia kształcenia ustawicznego (weryfikacja na podstawie ankiety).
W przypadku spełnienia przez potencjalnego uczestnika projektu w/w. kryteriów formalnych i uzupełniających, w sytuacji gdy nadal liczba zainteresowanych przekracza liczbę miejsc szkoleniowych na dany kurs, ostatecznie o przyjęciu zdecyduje kolejność zgłoszeń.

e. Liczba godzin lekcyjnych i liczebność grupy:
Szkolenie obsługa kadrowo-płacowa zawiera 130 godzin lekcyjnych + 47 godzin
moduł e-Obywatel;
Liczebność grupy 16 osób.

f. Czas trwania i metodyka nauczania:
Szkolenie trwa łącznie 130 godzin lekcyjnych nauczania w tym: 46 godzin teorii oraz
84 godziny ćwiczeń praktycznych + 47 godzin moduł e-Obywatel.
W czasie szkolenia wykorzystywane będą następujące metody:
- wykłady,
- zajęcia praktyczne
- warsztaty

2. Plan nauczania
a. Program szkolenia i ilość godzin na dany temat:
Szkolenie teoretyczne:
- Wprowadzenie do zagadnień kadrowo-płacowych (4 godziny lekcyjne)
  • Pojęcie pracownika
  • Pojęcie pracodawcy
  • Międzynarodowe stosunki pracy
  • Prawo pracy
  • Równe traktowanie w zatrudnieniu
- Stosunek pracy (2 godziny lekcyjne)
  • Zdolność pracownika
  • Obowiązek podania danych osobowych
- Umowa o pracę (6 godzin lekcyjnych)
  • Zawarcie umowy o pracę
  • Umowy cywilno - prawne
- Wynagrodzenie za pracę (14 godzin lekcyjnych)
  • Kryteria wynagradzania; ustalenie stawek
  • Wynagrodzenie faktycznej pracy
  • Gotowość do pracy; przestój
  • Normy pracy
  • Czas pracy
  • Ochrona wynagrodzenia za pracę
  • Liczenie listy płac
  • Wyliczanie umów cywilno-prawnych
- Urlopy pracownicze (8 godzin lekcyjnych)
  • Urlopy wypoczynkowe
  • Urlop wypoczynkowy a urlop bezpłatny
- Obowiązki pracodawcy i pracownika (7 godzin lekcyjnych)
  • Obowiązki pracodawcy
  • Obowiązki pracownika
  • Regulamin pracy
  • Uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem
- Rozwiązanie umowy o pracę lub wygaśnięcie umowy (5 godzin lekcyjnych)
  • Rozwiązanie za wypowiedzeniem
  • Wcześniejsze rozwiązanie
  • Rozwiązanie na mocy porozumienia stron
  • Wygaśnięcie umowy o pracę
Szkolenie praktyczne:
- Wprowadzenie do programu kadrowo-płacowego CDN (8 godziny lekcyjne)
- Kadry (12 godzin lekcyjnych)
  • Pracownicy
  • Adresy
  • Inne

- Płace (28 godzin lekcyjnych)
  • Wypłaty
  • Zestawienie dochodów
  • Inne;
- Statystyka (18 godzin lekcyjnych)
  • Osoby przyjęte i zwolnione
  • Struktura zatrudnienia
  • Zestawienie wynagrodzeń
  • Zestawienie czasu pracy
  • Zestawienie akordów
  • Ewidencja czasu pracy pracownika
  • Definiowana lista wypłat
  • Lista nieobecności
- Program Płatnik do przekazu ZUS (18 godzin lekcyjnych)
  • Wprowadzenie
  • Rejestracja firmy i pracowników
  • Deklaracje rozliczeniowe
  • Wyrejestrowanie firmy i pracowników
- Moduł e-Obywatel (47 godzin lekcyjnych)
  • Podstawowa obsługa komputera
  • Operacje na plikach i folderach
  • Korzystanie z edytora tekstu - podstawy
  • Obsługa przeglądarki Internetowej, wyszukiwarki, formularzy
  • Obsługa poczty elektronicznej, komunikatorów
  • E-usługi
  • Ćwiczenia praktyczne w zakresie 9 działów e-Citizena
  • Zatrudnienie, e-banki, e-urząd, zdalne kształcenie,
b. Rozkład zajęć:
- Zajęcia będą się odbywały trzy razy w tygodniu w wymiarze 4 - 5 godzin lekcyjnych