Johnathan Hankins looks like a perfect fit with the Indianapolis Colts.

He’s big enough to stuff the run, versatile enough to play multiple positions along the defensive line and quick enough to harass quarterbacks. At 25, he’s young enough to be a cornerstone for the future and is just brash enough to give this defense some much-needed swagger.Andrew Luck Jersey

Yes, Hankins has all the traits the Colts wanted for their latest revamp, and now they’re about to find out if this rebuilt defense can play up to Hankins’ lofty expectations.

”We’re trying to get the ball in the offense’s hands as much as we can and we want to be one of the dominant defenses in the NFL,” Hankins said.Peyton Manning Jersey

In Indy, it seems like a foreign concept.

Almost from the moment the Colts drafted Peyton Manning in 1998, high-scoring games have been the franchise’s trademark.

The hope in Indy is that this offseason could,Vontae Davis Jersey finally, change that perception.

New general manager Chris Ballard invested most of his money and draft picks on fixing a defense that was ranked No. 30 last season, and it’s given the Colts a whole new look.T.Y. Hilton Jersey

Ballard let four aging starters – safety Mike Adams, defensive tackle Art Jones and linebackers D’Qwell Jackson and Erik Walden – walk away. Outside linebacker Robert Mathis, the Colts’ career sacks leader, also retired.Frank Gore Jersey

The projected replacements include Hankins, 330-pound nose tackle Al Woods, linebackers Jabaal Sheard and John Simon and play-making safety Malik Hooker, Indy’s top draft pick.

But there’s no guarantee the other six starters will keep their jobs.

Safety Clayton Geathers is expected to start the regular season on the physically unable to perform list with a neck injury, and defensive end Kendall Langford remains on PUP with a knee injury.

Cornerback Rashaan Melvin is trying to fend off third-round pick Quincy Wilson, inside linebacker Edwin Jackson is facing competition from three other veterans and nose tackle David Parry has been slowed by an injured groin.

AutoCAD
Program szkolenia
1. Założenia organizacyjno-programowe:

a. Forma i typ szkolenia:
- o charakterze wykładowo - warsztatowym,
- stacjonarne.
b. Zakres tematyczny:
Celem szkolenia jest:
Zdobycie przez słuchacza wiedzy i umiejętności związanych z programem AutoCAD, a także umiejętności rysunku, prawidłowego wymiarowania, kreskowania i wydruku. Omówione zostaną zagadnienia podstawowych zasad i technik pracy, przydatne do pełniejszego wykorzystania programu AutoCAD.

c. Liczba uczestników:
80 osób (8 grup po 10 osób).

d. Sposób doboru uczestników:
Na etapie naboru projektodawca zweryfikuje kryteria formalne udziału potencjalnych beneficjentów ostatecznych projektu, ponadto w procesie selekcji uwzględni kryteria uzupełniające Do grupy szkoleniowej zostaną zakwalifikowane osoby spełniające kryteria Działania 8.1.1
Kryteria formalne: wiek (45+), wykształcenie (maksymalnie średnie), umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna
Kryteria uzupełniające: zatrudnienie w sektorze prywatnym, miejsce zamieszkania kandydata (w związku z tym, że ponad połowa mieszkańców Małopolski mieszka na obszarach wiejskich i posiada niski poziom wykształcenia w pierwszej kolejności do projektu będą przyjmowani mieszkańcy gmin miejsko - wiejskich i gmin wiejskich, którzy mają utrudniony dostęp do kształcenia ustawicznego), motywacja do udziału w projekcie i podjęcia kształcenia ustawicznego (weryfikacja na podstawie ankiety).
W przypadku spełnienia przez potencjalnego uczestnika projektu w/w. kryteriów formalnych i uzupełniających, w sytuacji gdy nadal liczba zainteresowanych przekracza liczbę miejsc szkoleniowych na dany kurs, ostatecznie o przyjęciu zdecyduje kolejność zgłoszeń.

e. Liczba godzin lekcyjnych i liczebność grupy:
Szkolenie zawiera 80 godzin lekcyjnych;
Liczebność grupy 10 osób.

f. Czas trwania i metodyka nauczania:
Szkolenie trwa łącznie 80 godzin lekcyjnych nauczania w tym: 10 godzin teorii oraz 70 godzin ćwiczeń praktycznych.
W czasie szkolenia wykorzystywane będą następujące metody:
  • wykłady
  • zajęcia praktyczne
  • warsztaty.

2. Plan nauczania
a. Program szkolenia i ilość godzin na dany temat:
  • Szkolenie teoretyczne:
  • Podstawy AutoCAD (10 godzin lekcyjnych)
  • Podstawy Grafiki inżynierskiej i zapisu konstrukcji.
  • Zasady komputerowego wspomagania projektowania (CAD) na tle tradycyjnych metod kreślenia i archiwizacji.
  • Filozofia pracy przy wykorzystaniu programu AutoCAD - interfejs użytkownika.
  • Budowa szablonu - rysunku prototypowego - obszar modelu, papieru, definiowanie warstw, ustawienie stylów tekstu, wymiarowania, ustawienie i wybór pasków narzędziowych.
  • Podstawy budowy szkicu 2D z wykorzystaniem wymiarowania i relacji.
  • Podstawy budowy obiektów 3D, operacje Boolowskie, zastosowanie LUW.
  • Przygotowanie dokumentacji do wydruku - rzutnie i skalowanie.
  • Wektoryzacja obiektów rastrowych.
  • Przykłady zastosowania podstawowych poleceń AutoCAD'a - rysowanie precyzyjne: odsuń, przesuń, obrót, wydłuż, utnij, szyk, edplin, lustro; zastosowanie uchwytów, trybów lokalizacji; operacje 3D.
Szkolenie praktyczne:
  • Podstawy (2 godziny lekcyjne)
  • Filozofia pracy z programem AutoCAD
  • Wygląd głównego okna aplikacji, menu, paski narzędzi
  • Dopasowanie programu do własnych potrzeb
  • Pierwszy rysunek (2 godziny lekcyjne)
  • Tworzenie rysunków: używanie standardu, szablony, kreatory,
  • Narzędzia rysunkowe: rysowanie linii, prostej, multilinii, pollylinii,
  • okręgu, łuku, elipsy, wieloboku, prostokąta, splajnu
  • Otwieranie istniejących rysunków w formacie DWG.
  • Narzędzie do modyfikacji grafiki (2 godziny lekcyjne)
  • Wymaż, kopiuj, przesuń, obrót, lustro, odsuń, szyk, utnij, wydłuż, przedłuż, rozciągnij, przerwij, uchwyty i ich zastosowanie, skala, fazuj, zaokrągl
  • Narzędzia rysowania precyzyjnego (5 godzin lekcyjnych)
  • Narzędzia służące do oglądania rysunku (ZOOM,...)
  • Warstwy
  • Bloki rysunkowe
  • Wymiarowanie (4 godziny lekcyjne)
  • Tworzenie wyrwań i przekrojów
  • Przygotowanie do wydruku
  • Napisy i teksty
  • Dostosowywanie wyglądu ekranu do własnych potrzeb (2 godziny lekcyjne)
  • Cechy (5 godzin lekcyjnych)
  • Kreskowanie, wypełnianie obszarów, styl kreskowania (3 godziny lekcyjne)
  • Styl wymiarowania, styl tekstu, styl punktu (3 godziny lekcyjne)
  • Tworzenie własnego prototypu - szablonu rysunkowego (5 godzin lekcyjnych)
  • Rzutnie w obszarze modelu i w obszarze papieru (5 godzin lekcyjnych)
  • Komunikacja z rysunkiem i innymi programami (8 godzin lekcyjnych)
  • Eksport danych z AutoCAD - a
  • Przestrzeń AutoCAD - a - wstęp do 3D
  • Rzutnie i współpraca z układami współrzędnych
  • Widoki i układy współrzędnych
  • Modelowanie bryłowe (8 godzin lekcyjnych)
  • Bryły proste, Algebra Boole`a, wyciągnięcia, bryły obrotowe
  • Fazowanie i zaokrąglanie krawędzi brył
  • Tworzenie i usuwanie odcisków, tworzenie powłoki
  • Modele krawędziowe
  • Modele powierzchniowe
  • Modyfikacja modeli 3D (8 godzin lekcyjnych)
  • Tworzenie szyków 3D, obrót
  • Dopasowanie obiektów 3D
  • Obrót, lustro
  • Modelowanie z zastosowaniem uchwytów
  • Wektoryzacja obiektów rastrowych (4 godziny lekcyjne)
  • Wczytywanie obiektów rastrowych, skalowanie i technika obrysowywania (wektoryzacja) z wykorzystaniem wymiarów i relacji
  • Rendering (3 godziny lekcyjne)
  • Materiały powłokowe, dobór tła
  • Rendering, oświetlenie
  • Nowości w najnowszych wersjach programów (1 godzina lekcyjna)
b. Rozkład zajęć:
Zajęcia będą się odbywały trzy razy w tygodniu w wymiarze 4 - 5 godzin lekcyjnych po godzinie 16.00