Johnathan Hankins looks like a perfect fit with the Indianapolis Colts.

He’s big enough to stuff the run, versatile enough to play multiple positions along the defensive line and quick enough to harass quarterbacks. At 25, he’s young enough to be a cornerstone for the future and is just brash enough to give this defense some much-needed swagger.Andrew Luck Jersey

Yes, Hankins has all the traits the Colts wanted for their latest revamp, and now they’re about to find out if this rebuilt defense can play up to Hankins’ lofty expectations.

”We’re trying to get the ball in the offense’s hands as much as we can and we want to be one of the dominant defenses in the NFL,” Hankins said.Peyton Manning Jersey

In Indy, it seems like a foreign concept.

Almost from the moment the Colts drafted Peyton Manning in 1998, high-scoring games have been the franchise’s trademark.

The hope in Indy is that this offseason could,Vontae Davis Jersey finally, change that perception.

New general manager Chris Ballard invested most of his money and draft picks on fixing a defense that was ranked No. 30 last season, and it’s given the Colts a whole new look.T.Y. Hilton Jersey

Ballard let four aging starters – safety Mike Adams, defensive tackle Art Jones and linebackers D’Qwell Jackson and Erik Walden – walk away. Outside linebacker Robert Mathis, the Colts’ career sacks leader, also retired.Frank Gore Jersey

The projected replacements include Hankins, 330-pound nose tackle Al Woods, linebackers Jabaal Sheard and John Simon and play-making safety Malik Hooker, Indy’s top draft pick.

But there’s no guarantee the other six starters will keep their jobs.

Safety Clayton Geathers is expected to start the regular season on the physically unable to perform list with a neck injury, and defensive end Kendall Langford remains on PUP with a knee injury.

Cornerback Rashaan Melvin is trying to fend off third-round pick Quincy Wilson, inside linebacker Edwin Jackson is facing competition from three other veterans and nose tackle David Parry has been slowed by an injured groin.


Warning: touch() [function.touch]: Utime failed: Permission denied in /home/www/public_html/zdz.krakow.pl/plugins/content/jwsigpro/sigpro_engine.php on line 41

Warning: imagejpeg() [function.imagejpeg]: Unable to open '/home/www/public_html/zdz.krakow.pl/images/stories/temp/36f6c07bd6af5f1600d1cc3e0239d240.jpg' for writing: Permission denied in /home/www/public_html/zdz.krakow.pl/plugins/content/jwsigpro/sigpro_engine.php on line 42

Warning: touch() [function.touch]: Utime failed: Permission denied in /home/www/public_html/zdz.krakow.pl/plugins/content/jwsigpro/sigpro_engine.php on line 41

Warning: imagejpeg() [function.imagejpeg]: Unable to open '/home/www/public_html/zdz.krakow.pl/images/stories/temp/1ae04995c17bb979e4bcb66820058098.jpg' for writing: Permission denied in /home/www/public_html/zdz.krakow.pl/plugins/content/jwsigpro/sigpro_engine.php on line 42
Kontener schron aluminiowy KSA/ZDZ
Kontener schron aluminiowy KSA/ZDZ stanowi chronione elektromagnetycznie pomieszczenie dla sprzętu telekomunikacyjnego radiowęzła stanowiska dowodzenia. Uniwersalna i nowoczesna budowa kontenera sprawia, iż może stanowić on bazę do trwałego montowania w nim innych urządzeń wymagających podobnych warunków pracy takich jak radiolokacja, łączność, informatyka czy metrologia. Urządzenia klimatyzacyjne, filtrowentylacyjne i grzewcze zapewniają załodze ergonomiczne warunki pracy.

Wymiary zewnętrzne:
długość (z wyposażeniem zewnętrznym) - 3587 mm
długość (miedzy narożami zaczepowymi) - 2991 mm
szerokość (miedzy narożami zaczepowymi) - 2050 mm
rozstaw płóz - 1150 mm
wysokość (z wyposażeniem zewnętrznym i płozami) - 2178 mm
wysokość (z wyposażeniem zewnętrznym) - 2176 mm
wysokość (miedzy narożami zaczepowymi) - 2133 mm

Wymiary wewnętrzne:
długość (miedzy ścianą przednią i tylną) - 2850 mm
szerokość (miedzy ścianami bocznymi) - 1908 mm
wysokość (między podłogą wysokość sufitem) - 1919 mm

Masy:
masa kontenera pustego (bez wyposażenia wewnętrznego i zewnętrznego) - 770 kg
masa kontenera (z wyposażenie standardowym ) - 1060 kg
całkowita masa dopuszczalna kontenera - 3500kg

Kliknij zdjęcie aby otworzyć
Kliknij zdjęcie aby otworzyć

Wyposażenie standardowe elementy służące do montażu urządzeń wewnętrznych (szyny C, skrzynki przyłączy boczne, tablica zasilania,) i zewnętrznych (łopaty, świdry uziemiające, topór, łom, drabinka, schodki składane i podesty dachowe) oraz urządzenia filtrowentylacyjne, klimatyzacyjne, dynamicznego osuszania powietrza.
Kontener w całości wykonany został z lekkiego i wytrzymałego stopu aluminium. Konstrukcja kontenera została zaprojektowana i zoptymalizowana w ten sposób, aby zapewnić wysoki stopień wytrzymałości na zewnętrzne i wewnętrzne warunki pracy, uniwersalność, ergonomiczność stanowiska pracy, unifikacje i normalizacje użytych części i zespołów. Ponadto zastosowana w maksymalnym stopniu konstrukcja modułowa ułatwia konserwację i naprawę sprzętu. Konstrukcja kontenera spełnia bezwzględnie warunek szczelności elektromagnetycznej tak, aby możliwe było instalowanie urządzeń wewnątrz jak również na zewnątrz.
Drzwi wykonane z blachy, kształtowników aluminiowych gr. 2-4 mm i z elementów ze stali nierdzewnej oraz stali ocynkowanej (zamek i mechanizm zamykania). Krawędzie drzwi i ościeżnicy zostały uszczelnione systemem grzebieniowym, o specjalnie wzmocnionej na uszkodzenia zewnętrzne konstrukcji, specjalnymi uszczelkami zapewniającymi szczelność elektromagnetyczną.
Właz ewakuacyjny ma kształt okręgu o średnicy wewnętrznej 810mm i znajduje się na środku dachu kontenera, stanowiąc jednocześnie wzmocnioną wytrzymałościowo konstrukcje (blacha zewnętrzna o średnicy 864 mm i gr. 8mm) tak, aby chronić panel dachu przed spadnięciem zaczepu z helikoptera. Wykonany jest w całości z blach gr. 4-8 mm, profili aluminiowych i z elementów ze stali nierdzewnej oraz stali ocynkowanej(zamek i mechanizm zamykania) Całość konstrukcji głównej kontenera jest z zewnątrz pomalowana zgodnie z wymaganiami obowiązującymi w NATO lub wg życzenia klienta.
Schron jest wyposażony w kanały powietrzne celem równomiernego rozprowadzenia powietrza zaprojektowane tak, aby przepływ świeżego powietrza wynosił przynajmniej 60 m3/godz.
Konstrukcja kontenera z ładunkiem użytecznym nadaje się do transportu w terenie przy pomocy kołowych pojazdów wojskowych bez doznawania uszkodzeń. Kontener mocuje się systemem tradycyjnych zamków, zgodnie ze standardem ISO 1161 do gniazd ustalających i zaczepów lin odciągowych w podłodze pojazdu transportowego.
Kontener wyposażony jest w dwie płozy, które zamontowane są wzdłużnie pod podłogą schronu w taki sposób, mógł on być z łatwością przemieszczany przy pomocy rolko samolotu transportowego.
W belce dolnej kontenera wbudowano kieszenie widłowe służące do umieszczania w nich dwóch poziomych belek przy podnoszeniu i przemieszczaniu za pomocą wózka widłowego.